Dienstag, 22. November 2011

two finger ring

Guten Abend an alle,
Good evening everyone,

Today's inspiration comes from, guess 3 times ... Lauren Conrad. I always wanted to have such a two finger ring with my name on it, I think it looks supercute and supertrendy. Lauren has such a ring and she's wearing it almost everyday. What I also think it's very nice, are the necklets. I really want something like that for Christmas. That would be a very merry Christmas!
Die heutige Inspiration kommt von, ihr dürft 3 mal raten ... Lauren Conrad. Ich wollte schon immer einen zwei-Finger-Ring mit meinem Namen drauf, ich finde die sehen super aus und sind noch immer voll im Trend. Lauren hat solch einen Ring und sie trägt in fast jeden Tag. Was ich sonst noch sehr süß finde, sind die Namen-Halskettchen. Heuer wünsch ich mir irgendsowas zu Weihnachten, das wäre wirklich richtig toll!


Here's a link were you can order such rings.
Hier ist noch ein Link wo man solche Ringe bestellen kann.

Have a very comfy night,

STAY STYLISH