Sonntag, 15. Januar 2012

"Jackie-O-ish" Must-Have

Hey lovely readers,
Hey liebe Leser,

So as you may know by now, I really fed up of winter, I want the winter to leave now, I want summer, sunshine and flip-flops.
So here's another summery piece for your wardrobe. I think every girl should have some oversized, Jackie O. sunglasses, so much fun! This will be my 4th one (: order it now!
Wie ich vielleicht schon wisst hab ich den Winter ziemlich satt, ich möchte, dass er sich verzieht. Ich will Sommer, Sonnenschein und Flop-Flops.
So hier noch ein Teil für eure Sommergarderobe. Ich persönlich denke ja, dass jedes Mädchen ein paar große, Jackie O. Sonnenbrillen haben sollte, die bringen gute Laune. Das wird mein 4. Paar, bestellt sie jetzt!

sunglasses from H&M for 5,95€



create ~ IMAGINE ~ inspire

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

looking forward to all your words . xo